Gražinant ne maisto prekes:
Norėdami grąžinti prekes įsigytas prekybos centre
petbaze.lt, tai galite padaryti per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos
informuodami mus elektroniniu paštu info@petbaze.lt.lt (nurodykite užsakymo
numerį ir grąžintinų prekių sąrašą). Jeigu prekės grąžinimo priežastis yra
netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės
prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Gražinant maisto prekes:
Maisto prekes turite teisę grąžinti arba pakeisti kitomis,
jeigu grąžinama arba keičiama maisto pakuotė nebuvo Jūsų pradaryta, netenkina
gautos maisto pakuotės galiojimo laikas, gauta maisto pakuotė transportavimo
metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista.
Netinkamos kokybės prekės:
Gražinant ar keičiant netinkamos kokybės prekes privaloma
vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m.
birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Tinkamos kokybės prekės:
Gražinant tinkamos kokybės prekes privaloma vadovautis ūkio
ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo
ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones,
taisyklių“ nustatyta tvarka. Gražinant tinkamos kokybės prekes grąžinimo
išlaidas apmokate Jūs.
Gražinama prekė turi atitikti žemiau pateiktus
reikalavimus:
1.
Turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje.
2.
Turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo
Pirkėjo gauta(įskaitant instrukcijas, aprašymus).
3.
Turi būti Pirkėjo nesugadinta.
4. Turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeista pakuotė, etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas negalioja tuo atveju, kai grąžinama prekė dėl netinkamos kokybės).